Giriş Konuşması mı dedin? Öhömm öhööm.

Görsel

 

Ufak bir yazıyla herkese merhaba diyelim. Nette çok vakit geçiren biri olarak bulduğum her yere bir hesap açmak bende alışkanlık yarattı sanırım. Dedim neden olmasın? O kadar çeviri yapıp takıldığım yerler var belki de yaptığım şeyleri birazda kendi bünyemde sunmalıyım.

Burda en çok ne mi göreceksiniz?

Şöyle diyelim tanıtımım da da belittiğim gibi Kpop,kdrama,hikayelerim,müzik…

Ve saçma bir sürü konu. Kafama ne eserse o an o da burda olacaktır.

Bol bol Infinite röpörtajı bulabilirsiniz mesela. Üşenmesem zamanlamayla neler çevirmek istiyorum ama gelin görin ki cidden üşengecim… Bir gün o da olur elbet kendimi sıkmayı öğrendiğim bir ara…

 

Birazda kendimden bahsedeyim. 18 yaşındayım.FTR(Fizyo terapi ve rehabilitasyon) okuyan kendi halinde bir gencim. Müzik kültürümüzün hazin gidişatına üzülen ve kendini teselli etmeye çalışırken Kpop ile tanışmış bulunuyorum. Dilini pek anlamasamda beni malesef beni kendi müzik kültürümden daha çok kendine bağlayıp etkiliyor. Ne de olsa anlaşmak için diil şart değil di mi?

 

Infinite benim için hayattır. Onun üstüne tanımam ama başka sevdiğim grup yok değil. Hatta bir sürüler. Misal B.A.P. bence korenin en iyi müziğini yapıyorlar.Yeni çıktılar ama tek kelimeyle şahaneler,bana en çok onların müziği hitap etmekte misal.Mesaj veren şeyleri seviyorum boş konudan iyidir yani.

(Misal bu yüzden Muse süperdir,tektir.)

 

Bunun dışında BigBang,Shinee,B1A4,Teen Top,CN Blue,Boyfriend,Led Apple,U-Kiss.. ve daha bir sürü sevip dinlediğim eleman var.

 

Demem o ki, bu sayfa muhtemelen bol bol kore kokacak.

 

Umarım eğleniriz.

 

xoxo.

 

 

Bir Cevap Yazın

